بیماری کلیه پلی کیستیک با GFR 114 چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با GFR 114 چگونه آن را درمان

سلام دکتر، من PKD و GFR 114 است، اما من میکروآلبومینوری و فشار خون بالا. آیا می توانید به من کمک کند؟ من می خواهم برای جلوگیری از کلیه را از تخریب بیشتر، می تواند شما را به من بگویید من چه باید بکنم؟
سلام کریس،
این گل یاس از بیمارستان بیماری های کلیه، چین است. من ایمیل خود را بررسی کردهاید و به طور خلاصه در مورد وضعیت بیماری خود را می دانستند. شما با PKD تشخیص داده شد و GFR فعلی خود را در حال افزایش است، که نشان می دهد کلیه ها در حالت فیلتراسیون بالا، علاوه بر این، شما فشار خون بالا، همه این عوارض PKD می باشد. به عنوان یک دکتر من فکر می کنم شما باید این را بدانید.
برای درمان به این بیماری، روش اصلی این است که کنترل رشد کیست برای محافظت از عملکرد کلیه خود را از آسیب بیشتر است. اما عملکرد کلیه فعلی شما در حال حاضر آسیب دیده است، و ردیابی پروتئین وجود دارد و کراتینین خود را افزایش یافته است، بنابراین ما می توانیم گیاهان را متوقف یا مقاومت در برابر ترشح مایع کیست را از طریق غیر فعال، سلول های آستر، که می تواند مایع در کیست ترشح استفاده کنید. از آنجا که 98٪ از مایع در کیست پلاسما است، آن را بدون اثر جانبی به بدن ما است، و گیاهان می تواند مایع کیست را به خون بدن ما جذب، سپس کیست های کلیوی تبدیل خواهد شد به تدریج کوچکتر و کوچکتر. تابع اصلی از گیاهان ما این است که تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده خود را. اما این درمان ها زمانی را برای دریافت اثر درمانی خوب و این روش بسیار پیچیده است. از آنجا که PKD یک نوع از بیماری ژنتیکی است، پس از آن غیر واقعی است به اجازه دهید آن را ناپدید می شوند. حتی برای عملیات، تنها می تواند حل این مشکل به طور موقت، و آن را در آینده نزدیک عود خواهد کرد. به هر حال، اگر شما فقط اجازه دهید آن را رشد می کنند، آن را به روز عملکرد کلیه خود را به روز صدمه بزند و در نهایت شما را مجبور به انجام دیالیز و پیوند.
هر گونه سوال شما می توانید از طریق ایمیل پاسخ و یا اگر آن مناسب است، شما ممکن است شماره تلفن همراه خود را در زیر ترک، پس ما می توانیم به طور مستقیم ارتباط برقرار کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: